Privacy- en cookieverklaring
Privacyverklaring
Wie zijn we?
BM Services BV en/of haar dochterondernemingen BM-Jobs BV en Lady Security BV (hierna ook aangeduid met “wij”), gevestigd Schipholweg 307, 1171 PL Badhoevedorp. Wij zijn verantwoordelijk voor het verwerken van jouw gegevens.
Onze gegevens
BM-Jobs
Schipholweg 307
1171 PL Badhoevedorp
Telefoonnummer: 0206597899
KVK-nummer: 71916121
Website: www.bm-jobs.nl
Wat mag je van ons verwachten?
Wij vinden jouw privacy belangrijk. Wij hechten dan ook grote waarde aan het zorgvuldig en veilig omgaan met gegevens van onze kandidaten, medewerkers, opdrachtgevers, werknemers, leveranciers en bezoekers van onze website. Dit doen we in overeenstemming met de privacy wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
Wij verkopen jouw gegevens nooit aan derden. Wel maken we gebruik van de dienstverlening van andere partijen die namens ons gegevens verwerken. Wij sluiten verwerkersovereenkomsten af met deze partijen zodat ook zij zorgvuldig omgaan met jouw persoonsgegevens. Wij blijven immers verantwoordelijk voor bescherming van jouw gegevens.
Daarnaast delen wij gegevens met andere partijen waar wij dat vanuit wet- en regelgeving of op basis van een contractuele bepaling verplicht zijn. Bijvoorbeeld met de belastingdienst of een andere overheidsinstantie. Ook kan het noodzakelijk zijn om jouw gegevens te delen met andere partijen als onderdeel van onze dienstverlening. Bijvoorbeeld wanneer wij jou voorstellen bij een opdrachtgever.
Wij bewaren jouw gegevens niet langer dan strikt noodzakelijk voor het doel waar de gegevens voor verkregen zijn.
Wanneer verwerken we jouw persoonsgegevens?
Wij verwerken jouw gegevens vanaf het moment dat je:
- één van onze websites bezoekt;
- je aanmeldt voor een event;
- jouw gegevens invult op onze website, bijvoorbeeld door een account aan te maken;
- je inschrijft of solliciteert op onze vestiging;
- gebruik maakt van onze dienstverlening.
Het kan gebeuren dat wij gegevens over jou verwerken die we niet direct van jou verkregen hebben. Ook dan verwerken wij deze gegevens enkel voor een vooraf vastgesteld en gerechtvaardigd doel.
Wat doen we met jouw gegevens?
Dat hangt ervan af hoe wij jou kennen. Als je onze website bezoekt, dan verwerken wij andere gegevens dan wanneer je bij of via ons werkzaam bent. In onderstaand overzicht hebben we hier rekening mee gehouden. Het kan dus zo zijn dat meerdere categorieën op jou van toepassing zijn. Daarnaast informeren we je ook hoe we met jouw gegevens omgaan in specifieke situaties, bijvoorbeeld wanneer je een event bezoekt.
Voor bepaalde verwerkingen vragen we vooraf jouw toestemming. Mocht je geen toestemming geven en/of bezwaar maken tegen deze verwerking, dan kan dit gevolgen hebben voor de dienstverlening die wij aan jou leveren.
Ik bezoek de website
Als bezoeker van onze website kennen wij jou in eerste instantie niet bij naam. Wanneer je ons een vraag stelt via bijvoorbeeld een formulier, verwerken we wel je persoonsgegevens. Ook je IP-adres behandelen we als persoonsgegeven.
Communicatie
Als je contact opneemt met ons, bijvoorbeeld via e-mail, social media of telefonisch, kunnen wij je contactgegevens vragen. Dit doen we om je vraag of klacht af te handelen en om je eventueel later te benaderen met aanvullende informatie. Je gegevens zijn alleen toegankelijk voor degenen binnen de organisatie die zich bezighouden met de afhandeling van je vraag of klacht.
Wij gebruiken diverse ICT-middelen, zoals e-mail,chat-apps en social media om onderling en met jou te communiceren. Hier houden wij een geschiedenis van bij zolang dit relevant is voor opvolging, verantwoording en beveiliging. Wij maken hierbij gebruik van ISO gecertificeerde Nederlandse (cloud-)leveranciers
Om jou een nog betere gebruikerservaring te geven en om ons aanbod beter op jou af te stemmen, gebruiken wij je persoonsgegevens als jij daar toestemming voor geeft. Dit doen we door middel van cookies en soortgelijke technologie. Meer hierover in ons cookie-beleid.
Om onze IT-systemen te laten werken en te beschermen, verwerken wij onder andere het IP-adres en gebruikersgegevens. Deze gegevens bewaren wij 6 maanden.
Ik ben een contactpersoon van een opdrachtgever, leverancier of andere relatie
Communicatie
Om onze dienstverlening af te stemmen op jouw behoefte en om een mogelijke samenwerking aan te gaan, slaan wij persoonsgegevens van jou op.
Als je contact opneemt met ons, bijvoorbeeld via e-mail, social media, een chat-app of telefonisch, kunnen wij je contactgegevens vragen. Dit doen we om je vraag of klacht af te handelen en om je eventueel later te benaderen met aanvullende informatie. Je gegevens zijn alleen toegankelijk voor degenen binnen de organisatie die zich bezighouden met de afhandeling van je vraag of klacht.
Wij gebruiken diverse ICT-middelen, zoals e-mail, chat-apps en social media om onderling en met jou te communiceren
Hier houden wij een geschiedenis van bij zolang dit relevant is voor opvolging, verantwoording en beveiliging. Wij maken hierbij gebruik van ISO gecertificeerde Nederlandse (cloud-)leveranciers.
Facturering
Om onze geleverde diensten te factureren en te verantwoorden, verwerken wij relevante gegevens zoals namen van contactpersonen.
Voor onze financiële administratie en voor de controle en goedkeuring van facturen, slaan wij relevante gegevens op, zoals de factuur en de persoonsgegevens die daarop vermeld staan.
Rapportages en audits
Met behulp van analyses en rapportages verbeteren we continue onze dienstverlening en bedrijfsvoering. Het gebruik van persoonsgegevens vermijden we zoveel mogelijk, soms zijn we genoodzaakt een beperkt aantal gegevens toch te gebruiken. Waar mogelijk voegen we gegevens dan samen en maken we ze anoniem, zodat je niet herkend kunt worden.
Voor het uitvoeren van interne en externe controles, bijvoorbeeld audits door onze accountants of de belastingdienst, verwerken wij mogelijk de noodzakelijke gegevens van opdrachtgevers, leveranciers of andere relaties. In geval van een externe controle hebben betrokken partijen inzicht in jouw persoonsgegevens.
Algemeen
Om onze IT-systemen te laten werken en te beschermen, verwerken wij onder andere het IP-adres en gebruikersgegevens. Deze gegevens bewaren wij 6 maanden.
Voor juridische doeleinden kan het gebruik van persoonsgegevens noodzakelijk zijn.
Ten aanzien van juridische dossiers is het van belang relevante persoonsgegevens blijvend te kunnen gebruiken en te bewaren voor zover relevant.
Ik zoek werk
Zodra je jouw gegevens achterlaat op onze website, je inschrijft op onze vestiging via ons bij een klant aan het werk gaat, een andere weg onze hulp inschakelt bij het vinden van een baan, verwerken wij de volgende gegevens:
Inschrijving
Je hebt je ingeschreven en daarna gebruiken we deze gegevens nog 4 weken of, indien je hier toestemming voor geeft, nog 1 jaar om voor jou op zoek te gaan naar een passende baan. Relevante gegevens delen wij met (potentiële) opdrachtgevers.
Solliciteren
Wanneer je solliciteert op een functie of een account voor jezelf aanmaakt op onze website, worden alle relevante gegevens voor jouw sollicitatie, zoals kennis en vaardigheden, opgeslagen. Hiermee kunnen we jouw sollicitatie beoordelen. Wij bewaren deze gegevens totdat de procedure is afgerond. Daarna gebruiken we deze gegevens, indien je hier toestemming voor geeft, nog 1 jaar om voor jou op zoek te gaan naar een passende baan.
Als onderdeel van je sollicitatieprocedure vragen wij referenties op bij de door jouw aangeleverde contactpersonen. Met jouw toestemming bewaren wij de gegevens uit de sollicitatieprocedure tot 1 jaar na beëindiging van de sollicitatieprocedure.
Om jou een nog betere gebruikerservaring te geven en om ons aanbod beter op jou af te stemmen, gebruiken wij je persoonsgegevens als jij daar toestemming voor geeft. Dit doen we door middel van cookies en soortgelijke technologie. Meer hierover in ons cookie-beleid.
Het moment dat je online solliciteert, wordt de laatste pagina waar je vandaan komt opgeslagen, zodat wij inzicht hebben hoe je op onze website bent uitgekomen.
Algemeen
Met behulp van analyses en rapportages verbeteren we continue onze dienstverlening. Wij rapporteren hierover naar opdrachtgevers. Het gebruik van persoonsgegevens vermijden we zoveel mogelijk, soms zijn we genoodzaakt een beperkt aantal gegevens toch te gebruiken. Waar mogelijk voegen we gegevens dan samen en maken we ze anoniem, zodat je niet herkend kunt worden.
Als je contact opneemt met ons, bijvoorbeeld via e-mail, social media of telefonisch, kunnen wij je contactgegevens vragen. Dit doen we om je vraag of klacht af te handelen en om je eventueel later te benaderen met aanvullende informatie. Je gegevens zijn alleen toegankelijk voor degenen binnen de organisatie die zich bezighouden met de afhandeling van je vraag of klacht.
Wij gebruiken diverse ICT-middelen, zoals e-mail, chat-apps en social media, om onderling en met jou te communiceren. Hier houden wij een geschiedenis van bij zolang dit relevant is voor opvolging, verantwoording en beveiliging. Wij maken hierbij gebruik van ISO gecertificeerde Nederlandse (cloud-)leveranciers.
Om onze IT-systemen te laten werken en te beschermen, verwerken wij onder andere het IP-adres en gebruikersgegevens. Deze gegevens bewaren wij 6 maanden.
Voor juridische doeleinden kan het gebruik van persoonsgegevens noodzakelijk zijn. Ten aanzien van juridische dossiers is het van belang relevante persoonsgegevens blijvend te kunnen gebruiken en te bewaren voor zover relevant.
Ik werk via BM-Jobs
In onderstaand overzicht beschrijven wij wat we doen met jouw gegevens. Indien we gegevens delen met andere partijen verwijzen wij naar de privacy statements van de betreffende partijen. Het kan zijn dat onze arbodienst of verzekeraar een afwijkende wettelijke bewaartermijn hanteert.
Communicatie
Om onze arbeidsrelatie te onderhouden, je te informeren over je ontwikkelmogelijkheden en om overige wettelijke verplichtingen na te komen, verwerken wij waar nodig jouw persoonsgegevens.
Arbeidsovereenkomst en salaris
Omdat je voor ons werkt maken wij een personeelsdossier, met bijvoorbeeld een kopie van je paspoort. Dit doen we om contractuele afspraken met jou na te kunnen komen. Als wij dit wettelijk verplicht zijn, delen we deze gegevens met overheidsinstanties en uitvoeringsorganen. We hanteren een wettelijke bewaartermijn van 5 jaar na het einde van je dienstverband.
Omdat je voor ons werkt, zijn wij contractueel verplicht je te verzekeren. We delen jouw persoonsgegevens met onze verzekeringsmaatschappij(en). We hanteren daarbij een wettelijke bewaartermijn van 7 jaar na het einde van je dienstverband.
Om jouw pensioen te verzorgen zijn wij contractueel verplicht je persoonsgegevens te delen met onze pensioenuitvoerder. We hanteren daarbij een wettelijke bewaartermijn van 7 jaar na het einde van je dienstverband.
Om eventuele subsidies en loonkostenvoordeel aan te vragen en te verantwoorden, gebruiken wij je persoonsgegevens. We delen deze gegevens met subsidieverstrekkers en eventueel derde partijen die ons helpen de subsidie te regelen. We bewaren de gegevens 7 jaar. Indien bijzondere persoonsgegevens noodzakelijk zijn voor de aanvraag mogen we dit enkel gebruiken na toestemming. Bijzondere persoonsgegevens zijn gegevens over godsdienst of levensovertuiging, ras, politieke voorkeur, gezondheid, seksuele leven, lidmaatschap van een vakbond en strafrechtelijk verleden.
Als je jezelf ziek meldt geven wij dit door aan onze arbodienst. Zelf slaan wij de minimale gegevens op die noodzakelijk zijn voor om contact met je te houden, de gemaakte afspraken, of er sprake is van een arbeidsongeval of een verkeersongeval met regresmogelijkheid en informatie over je herstel en eventuele noodzakelijke aanpassingen die wij van de arbodienst of bedrijfsarts teruggekoppeld krijgen. Deze gegevens bewaren we tot 7 jaar na uitdiensttreding.
Om jouw salaris uit te betalen verwerken wij jouw contact- en bankgegevens. We hanteren daarbij een wettelijke bewaartermijn van 7 jaar vanuit de fiscale wetgeving.
Als je volgens je contract in aanmerking komt voor een bonusregeling, verwerken wij je persoonsgegevens om je uit te kunnen betalen. We hanteren een wettelijke bewaartermijn van 7 jaar na het einde van je dienstverband.
Voor het afhandelen van zakelijke declaraties hebben wij je contact- en bankgegevens nodig en bewijsstukken van je declaratie. We hanteren een wettelijke bewaartermijn van 7 jaar na het einde van je dienstverband.
Als beslag op je salaris wordt gelegd, zijn wij op grond van wet- en regelgeving verplicht om je persoonsgegevens te delen met deurwaarders en schuldeisers. Wij bewaren deze gegevens totdat het beslag ingetrokken is.
Loopbaanontwikkeling en beoordeling
Om je ontwikkeling en functioneren binnen onze organisatie te volgen, leggen wij een personeelsdossier aan. Eventuele testen en assessments die je gemaakt hebt zijn hier onderdeel van zijn. Dit personeelsdossier bewaren we tot maximaal 2 jaar nadat je uit dienst treedt of voor zolang dit relevant is voor je huidige functioneren.
Dienstverlening
Als het voor de opdracht noodzakelijk is (officiële) documenten in bezit te hebben, zoals bijvoorbeeld een Verklaring van Geen Bezwaar (VGB) of Politie Toestemming (PT)Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), dan ondersteunen wij in het administratieve proces. Daarvoor is het noodzakelijk om persoonsgegevens van jou te verwerken. We hanteren een wettelijke bewaartermijn van 5 jaar.
Om onze facturen te kunnen verantwoorden naar onze opdrachtgevers en om te voldoen aan contractuele verplichtingen, houden wij een (uren)administratie bij. Wij gebruiken daarbij jouw persoonsgegevens. We hanteren een wettelijke bewaartermijn van 7 jaar.
Met behulp van analyses en rapportages verbeteren we continu onze dienstverlening. Wij rapporteren hierover naar opdrachtgevers. Het gebruik van persoonsgegevens vermijden we zoveel mogelijk. Soms zijn we genoodzaakt een beperkt aantal gegevens toch te gebruiken. Waar mogelijk voegen we gegevens dan samen en maken we ze anoniem, zodat je niet herkend kunt worden. De bewaartermijn van deze rapportages is 5 jaar.
Algemeen
Wij gebruiken diverse ICT-middelen, zoals e-mail, chatt-apps en sociale media om onderling en met jou te communiceren. Hier houden wij een geschiedenis van bij zolang dit relevant is voor opvolging, verantwoording en beveiliging. Wij maken hierbij gebruik van ISO gecertificeerde Nederlandse (cloud-)leveranciers. Bijvoorbeeld, je naam, contactgegevens en functie worden dan gedeeld. Eventueel ook de foto die je hebt geüpload.
Voor onze financiële administratie en voor de controle en goedkeuring van facturen, slaan wij relevante gegevens op. Deze bewaren we 7 jaar volgens wet- en regelgeving.
Voor het uitvoeren van interne controles, zoals audits, verwerken wij relevante gegevens van opdrachtgevers, werknemers en kandidaten. De bewaartermijn is 5 jaar nadat het audit rapport is opgeleverd.
Beveiliging en bescherming
Voor de veiligheid van onze werknemers, onze klanten en eigendommen beveiligen we onze gebouwen met camera’s. Deze camera’s zijn duidelijk zichtbaar geplaatst en bij binnenkomst attenderen we je hierop.
Om onze systemen te beheren en te beveiligen maken we gebruik van beveiligingsmaatregelen. Zo krijg je een gebruikersnaam om je op onze systemen te kunnen identificeren. Gegevens over het gebruik slaan we maximaal 6 maanden op in log-bestanden. Mutaties in financieel relevante systemen slaan we 7 jaar op.
Voor juridische doeleinden kan het gebruik van persoonsgegevens noodzakelijk zijn. Ten aanzien van juridische dossiers is het van belang relevante persoonsgegevens blijvend te kunnen gebruiken en te bewaren voor zover relevant.
Voor bepaalde verwerkingen vragen we vooraf jouw toestemming. Mocht je geen toestemming geven en/of bezwaar maken tegen deze verwerking, dan kan dit gevolgen hebben voor de dienstverlening die wij aan jou leveren.
In de afhandeling van claims is het noodzakelijk om de relevante persoonsdata te gebruiken en te bewaren voor zolang relevant zijn voor de casus. Voor overige juridische doeleinden kunnen wij ook persoonsgegevens gebruiken.
Geautomatiseerde besluitvorming
Wij maken geen gebruik van processen waarin volledige geautomatiseerde besluitvorming (inclusief profilering) plaatsvindt.
Toestemming
Heb je (uitdrukkelijke) toestemming verleend om jouw gegevens te mogen verwerken? Dan heb je het recht deze toestemming te allen tijde in te trekken. Let op: indien je je toestemming intrekt, blijven de eerdere verwerkingen van gegevens die we gedaan hebben met jouw toestemming rechtmatig.
Wat zijn jouw rechten?
Je hebt het recht om te weten welke persoonsgegevens wij van je vastgelegd hebben;
je persoonsgegevens aan te laten passen of te laten verwijderen;
een beperking aan te vragen op het verwerken van jouw persoonsgegevens;
ons te vragen jouw persoonsgegevens aan een andere partij over te dragen;
bezwaar te maken. Indien je bezwaar maakt tegen een verwerking van jouw persoonsgegevens die wij noodzakelijk achten om onze belangen te behartigen kan dit gevolgen hebben voor de wijze waarop wij onze dienstverlening uitvoeren;
bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens ten behoeve van direct marketing;
niet onderworpen te worden aan een besluit gebaseerd op enkel geautomatiseerde verwerking (waaronder profilering) waaraan voor jou rechtsgevolgen zijn verbonden of grote impact op jou heeft;
een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens (of een andere toezichthoudende autoriteit) over de wijze waarop wij omgaan met jouw persoonsgegevens.
Cookieverklaring
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen in de browser van uw computer, tablet of smartphone. Deze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en dat bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen onthouden worden. Deze cookies worden ook gebruikt om de website goed te laten werken en deze te kunnen optimaliseren. Bij uw eerste bezoek aan onze website hebben wij u al geïnformeerd over deze cookies en toestemming gevraagd voor het plaatsen ervan. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.
Gebruik van permanente cookies
Met behulp van permanente cookies kunnen wij u herkennen bij een nieuw bezoek op onze website. De website kan daardoor speciaal op uw voorkeuren worden ingesteld. Ook wanneer u toestemming hebt gegeven voor het plaatsen van cookies kunnen wij dit door middel van een cookie onthouden. Hierdoor hoeft u niet steeds uw voorkeuren te herhalen waardoor u dus tijd bespaart en een prettiger gebruik van onze website kunt maken. Permanente cookies kunt u verwijderen via de instellingen van uw browser.
Gebruik van sessie cookies
Met behulp van sessie cookies kunnen wij zien welke onderdelen van de website u met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen onze dienst daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra u uw webbrowser afsluit.
Google Analytics
In de gevallen dat wij de tool Google Analytics hebben geactiveerd, worden via onze website cookies geplaatst van het Amerikaanse bedrijf Google, als deel van de Analytics dienst. Wij gebruiken deze dienst om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Deze tool is privacyvriendelijk ingesteld. Zo hebben wij Google niet toegestaan de verkregen Analytics informatie te gebruiken voor andere Google-diensten, wij laten de IP-adressen pseudonimiseren en hebben een verwerkersovereenkomst met Google gesloten.
De informatie die door Google wordt verzameld, wordt overgebracht naar en opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google stelt zich te houden aan de Privacy Shield principles en is aangesloten bij het Privacy Shield-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens.
Heb je een vraag of verzoek?
Als je je gegevens wilt wijzigen of verwijderen, wat je niet zelf kan doen, of als je een ander recht op het gebied van gegevensbescherming wilt uitoefenen of indien je andere vragen en/of klachten hebt kun je contact opnemen met onze functionaris voor gegevensbescherming, de Data Protection Officer-DPO. Wij behandelen jouw verzoek zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 30 dagen, na ontvangst van het verzoek.
E-mailadres: dpo@bm-jobs.nl
Postadres: BM-Jobs
t.a.v. Data Protection Officer
Schipholweg 307
1171 PL Badhoevedorp
Datalek melden
Denk je dat je een zwakke plek in een van onze websites of systemen hebt gevonden? Of is er inbreuk gedaan op de beveiliging van persoonsgegevens?
Neem dan contact op met de Data Protection Officer via e-mail: dpo@BM-Jobs.nl.
Wij verzoeken je in zo’n geval vriendelijk en dringend deze informatie niet verder te verspreiden en er mede zorg voor te dragen dat de impact voor betrokkenen zo klein mogelijk blijft.
Over deze privacy- en cookieverklaring
Wij kunnen deze privacy- en cookieverklaring wijzigen, bijvoorbeeld wanneer we meer of andere persoonsgegevens van jou gaan verwerken, of wanneer we daartoe verplicht zijn op grond van privacy wet- en regelgeving. Wij adviseren je om regelmatig kennis te nemen van wijzigingen. Eerdere versies van het privacy statement kun je altijd opvragen.
Deze informatie is voor het laatst bijgewerkt in juni 2023.
Privacyverklaring
BM-Jobs is gevestigd op Schipholweg 307, 1171 PL Badhoevedorp. We leggen hier uit wat we met jouw persoonsgegevens doen, waarom we ze nodig hebben en hoe we deze veilig bewaren. Ook lees je hier welke rechten je hebt en hoe lang we jouw gegevens bewaren.
Telefoonnummer: 0206597899
KVK-nummer: 71916121
Website: www.bm-jobs.nl
E-mailadres: solliciteren@bm-jobs.nl
Persoonsgegevens
Alle informatie die over jou gaat en waardoor je direct of indirect identificeerbaar bent, noemen we persoonsgegevens.
Verwerking persoonsgegevens
Met het verwerken van persoonsgegevens bedoelen we het verzamelen, registreren, organiseren, bewaren, bijwerken, veranderen, opvragen, raadplegen, gebruiken, delen door middel van verzending, verspreiding of elke andere vorm van beschikbaarstelling, combineren, linken en ook het afschermen, verwijderen of vernietigen van jouw persoonsgegevens.
Doeleinden
We vragen alleen om relevante en juiste persoonsgegevens voor onze dienstverlening. Deze gegevens gebruiken we om aan onze verplichtingen te voldoen, ons werk te verbeteren en om fraude te voorkomen. We verkopen jouw persoonsgegevens nooit aan derden.
We verwerken jouw persoonsgegevens om op de volgende manieren met je te communiceren en onze dienstverlening op jouw wensen en kwaliteiten af te stemmen:
- We beoordelen jouw geschiktheid en beschikbaarheid voor bemiddeling naar vast of tijdelijk werk of een opdracht, waarbij we ook gebruik kunnen maken van testresultaten, referentiechecks en social media.
- We krijgen inzicht in bedrijven waar of via wie je mogelijk ingezet wordt of hoe we je kunnen ondersteunen of adviseren bij het zoeken naar werk.
- We stellen je voor bij onze opdrachtgevers en plannen je zo goed mogelijk volgens jouw wensen en beschikbaarheid in.
- We gaan een werknemers- of personeels-/bemiddelingsrelatie met je aan en onderhouden hiervoor de relevante administratie.
- We verwerken gegevens in het kader van screeningen voor bepaalde functies.
- We gebruiken jouw gegevens voor kwaliteitsdoeleinden, zoals certificering.
Persoonsgegevens die wij verwerken
Bij BM-Jobs verzamelen we persoonsgegevens van bezoekers en gebruikers van onze website. Deze gegevens gebruiken we om onze diensten te verbeteren en om jou beter van dienst te kunnen zijn.
Bij inschrijving verzamelen we persoonsgegevens, zoals NAW-gegevens, cv, opleiding en werkervaring, beschikbaarheid en verlof, referenties, optioneel een foto en video, en mogen we je ID-bewijs opslaan. Wat (mogen)/slaan wij nog meer op?
Als je voor ons werkt, verzamelen we gegevens zoals nationaliteit, BSN-nummer en ID-bewijs. We verzamelen alleen bijzondere persoonsgegevens als vereist door de wet.
Jouw rechten
Je hebt het recht om jouw persoonsgegevens aan te passen als deze niet kloppen, niet volledig zijn, niet relevant zijn of als we de wet niet naleven. Je kunt ons vragen om informatie te verbeteren, aan te vullen, te verwijderen of af te schermen. Je kunt ook bezwaar maken tegen het gebruik van jouw persoonsgegevens, minder gegevens laten gebruiken, jouw toestemming intrekken en informatie overdragen naar een andere organisatie. Stuur jouw verzoek naar solliciteren@bm-jobs.nl en we zullen binnen vier weken reageren.
Veiligheid
BM-jobs beschermt jouw persoonsgegevens optimaal door ons informatiebeveiligingsbeleid. Wij gebruiken daarvoor fysieke, administratieve, organisatorische en technische maatregelen om onrechtmatig gebruik te voorkomen.
We sluiten verwerkersovereenkomsten met bedrijven die jouw gegevens namens ons verwerken, om ervoor te zorgen dat jouw persoonsgegevens worden beschermd.
Wat wij doen om de gegevens veilig te houden – online check graphic genie
Cookies
Bij BM-Jobs gebruiken we cookies. Dit zijn kleine bestanden die opgeslagen worden op jouw computer of mobiel wanneer je onze website bezoekt. Op onze Cookiebeleid pagina kun je meer informatie vinden over waarvoor we cookies gebruiken.
Om de website te verbeteren en het gebruik ervan te analyseren, maken we gebruik van cookies en webstatistieken. Bij een volgend bezoek herkennen we deze cookies. We delen alleen relevante gegevens met derde partijen om relevante advertenties op andere websites of sociale platforms te tonen. Jouw mailadres en telefoonnummer worden gehasht om alleen jouw interesse te tonen.
Bewaring persoonsgegevens
We bewaren jouw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk, afhankelijk van wettelijke bewaartermijnen, claimrisico’s of andere verplichtingen.
Privacy- en cookieverklaring
Wie zijn we
Ons site-adres is: https://www.bm-jobs.nl.
Welke persoonlijke gegevens we verzamelen en waarom we die verzamelen
Reacties
Als bezoekers reacties achterlaten op de site, verzamelen we de gegevens getoond in het reactieformulier, het IP-adres van de bezoeker en de browser user agent om te helpen spam te detecteren.
Een geanonimiseerde string, gemaakt op basis van je e-mailadres (dit wordt ook een hash genoemd) kan worden gestuurd naar de Gravatar service indien je dit gebruikt. De privacybeleidspagina kun je hier vinden: https://automattic.com/privacy/. Nadat je reactie is goedgekeurd, is je profielfoto publiekelijk zichtbaar in de context van je reactie.
Media
Als je een geregistreerde gebruiker bent en afbeeldingen naar de site upload, moet je voorkomen dat je afbeeldingen uploadt met daarin EXIF GPS locatie gegevens. Bezoekers van de site kunnen de afbeeldingen van de site downloaden en de locatiegegevens inzien.
Contactformulieren
Cookies
Wanneer je een reactie achterlaat op onze site, kun je aangeven of je naam, je e-mailadres en site in een cookie opgeslagen mogen worden. Dit doen we voor je gemak zodat je deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen voor een nieuwe reactie. Deze cookies zijn een jaar lang geldig.
Indien je onze inlogpagina bezoekt, slaan we een tijdelijke cookie op om te controleren of je browser cookies accepteert. Deze cookie bevat geen persoonlijke gegevens en wordt verwijderd zodra je je browser sluit.
Zodra je inlogt, zullen we enkele cookies bewaren in verband met jouw login informatie en schermweergave opties. Login cookies zijn 2 dagen geldig en cookies voor schermweergave opties 1 jaar. Als je “Herinner mij” selecteert, wordt je login 2 weken bewaard. Zodra je uitlogt van jouw account, worden login cookies verwijderd.
Wanneer je een bericht wijzigt of publiceert wordt een aanvullende cookie door je browser opgeslagen. Deze cookie bevat geen persoonlijke data en heeft enkel het post ID van het artikel wat je hebt bewerkt in zich. Deze cookie is na een dag verlopen.
Ingesloten inhoud van andere sites
Berichten op deze site kunnen ingesloten (embedded) inhoud bevatten (bijvoorbeeld video’s, afbeeldingen, berichten, etc.). Ingesloten inhoud van andere sites gedraagt zich exact hetzelfde alsof de bezoeker deze andere site heeft bezocht.
Deze sites kunnen gegevens over jou verzamelen, cookies gebruiken, tracking van derde partijen insluiten en je interactie met deze ingesloten inhoud monitoren, inclusief de interactie met ingesloten inhoud als je een account hebt en ingelogd bent op die site.
Analytics
Met wie we jouw gegevens delen
Hoe lang we jouw gegevens bewaren
Wanneer je een reactie achterlaat dan wordt die reactie en de metadata van die reactie voor altijd bewaard. Op deze manier kunnen we vervolgreacties automatisch herkennen en goedkeuren in plaats van dat we ze moeten modereren.
Voor gebruikers die zich op onze site registreren (indien aanwezig), slaan we ook de persoonlijke informatie op die ze verstrekken in hun gebruikersprofiel. Alle gebruikers kunnen op ieder moment hun persoonlijke informatie bekijken, bewerken of verwijderen (behalve dat ze hun gebruikersnaam niet kunnen wijzigen). Site beheerders kunnen deze informatie ook bekijken en bewerken.
Welke rechten je hebt over je gegevens
Als je een account hebt op deze site of je hebt reacties achter gelaten, kan je verzoeken om een exportbestand van je persoonlijke gegevens die we van je hebben, inclusief alle gegevens die je ons opgegeven hebt. Je kan ook verzoeken dat we alle persoonlijke gegevens die we van je hebben verwijderen. Dit bevat geen gegevens die we verplicht moeten bewaren in verband met administratieve, wettelijke of beveiligings doeleinden.
Waar we jouw gegevens naartoe sturen
Mogelijk worden reacties van bezoekers gecontroleerd via een geautomatiseerde spamdetectie service.